septembrie 23, 2008

West Side Radio

Pentru cei care încă nu ştiau, cel târziu după "Zilele Periamului" unde era afişat bannerul, din Periam se transmite un post de radio online www.westsideradio.ro.
Postul radio online este un proiect al periamoşanului Pintea Daniel. Mai jos puteţi citi un scurt interviu cu webmasterul sitului.

Cristi Mirea (CM): Cum ti-a venit ideea de a face un post radio online?
Daniel Pintea (DP): Am Creat acest Project de unul singur avand o mare experienta ca dj.
Ideea de domeniu www.westsideradio.ro mi-a venit deoarece vroiam sa fac neaparat un radio online pt. partea de vest a tarii in care sa afisez ceea ce eu imi doresc de mult timp.

CM: Care a fost cel mai greu obstacol pe care a trebuit sa-l depasesti pentru a crea postul radio?
DP: Un Obstacol de care am trecut cu greu a fost intarirea propriei vointe cum ca pot realiza acest post de radio online, cu toate ca majoritatea oamenilor nu apreciaza acest gen de muzica, dupa cum sti si tu "la moda" fiind acum Manelele si tot soiul de galagii mascate sub numele de muzica.

CM: Pe ce gen de muzica te axezi?
DP: Ma axez,dupa cum se poate vedea pe urmatoarele genuri : Muzica Dance; House; Electro si Trance.

CM: Se va transmite si prin unde radio postul sau va ramane doar un internet radio?
DP: Acest post de radio se va transmite doar Online momentan. Cand voi avea posibilitati financiare, voi incerca sa il transmit si prin unde radio. Sper ca visul meu va deveni realitate.


Autor: Cristi Mirea
Sursa: www.westsideradio.ro